قوانین و مقررات خانواده دارینا زعفران :

ثبت نام و سفارش محصول به منزله پذیرش قوانین و مقررات دارینا زعفران می باشد . برای آشنایی بیشتر با این موارد شما را دعوت می نمائیم تا ادامه مطلب را مطالعه بفرمائید :

 

⚖ قوانین فروش و ثبت سفارش :

۱- خریدار و یا کاربر باید اطلاعات حقیقی و صحیح را وارد نماید و بعدا سفارش خود را تایید کند ( هرگونه مغایرت در اطلاعات ثبت سفارش و سفارش دهنده به عهده خریدار می باشد ) .

۲- قیمت نهایی کالا همان مبلغی است که در آخرین مرحله تایید سفارش به شما نشان داده می شود .

۳- خانواده دارنیا زعفران متعهد می گردد که زعفران قائنات را با بالاترین کیفیت و بدون هر گونه دستکاری (روش های تقلب در زعفران )  در بسته بندی فلزی ، به دست خریدار برساند .

 

⚖ قوانین پرداخت وجه :

۱- خریدار موظف است قبل از تائید و پرداخت وجه سفارش با دقت مطالب سفارش خود را خوانده و بعدا اقدام به پرداخت وجه نماید .

۲- خریدار موظف است وجه سفارش را قبل از تحویل کالا پرداخت نماید ، مگر اینکه در انتخاب شیوه دریافت سفارش گزینه پرداخت درب منزل را انتخاب کرده باشد .

۳- در صورتیکه مشتری آنلاین و توسط اینترنت وجه سفارش را پرداخت  نماید ، باید از صحت درگاه بانکی مطمئن گردد .

۴- اگر وجه را به صورت آنلاین و توسط اینترنت پرداخت نموده اید ، باید تائیدیه واریز وجه به حساب خانواده دارینا زعفران اعلام شود ، آن زمان است که سفارش شما ثبت نهایی می گردد .

 

⚖ قوانین حمل و نقل و تحویل سفارش :

۱-خریدار باید یکی از روش های حمل و ارسال سفارش که در سایت قرار داده شده است را انتخاب نماید ( امکان مراجعه حضوری و تحویل درب انبار وجود ندارد ) .

۲- سفارشات نهایتا بین ۳ تا ۷ روز کاری به دست خریدار می رسد ( ایام تعطیل رسمی جز روزهای کاری محاسبه نمی شود ) .

۳-در صورتیکه گزینه پرداخت در محل را انتخاب کرده اید ، پست مسئول تحویل و دریافت وجه می باشد و مسئولیت ضربه به بسته بندی کالا ، شکستن ظرف و هر گونه مسائل مربوط به  حمل و نقل کالا به عهده پست می باشد و خانواده دارینا زعفران هیچ مسئولیتی ندارد .

۴-هزینه حمل سفارش بسته به پست ، شرکت های باربری و خدماتی متفاوت است و خانواده دارینا زعفران در قبال هزینه های ارسال هیچ اطلاعاتی ندارد و هیچ مسئولیتی ندارد .

 

قوانین مرجوع کردن کالا :

۱- خریدار حق این را دارد تا یک دهم گرم از زعفران درون بسته بندی را مصرف کند و اگر راضی نبود محصول را تا حداکثر ۷ روز کاری مرجوع نماید ( دلایل قابل قبول برای مرجوع کردن محصول : عدم رنگ دهی ، عدم داشتن عطر و بو ، تقلب در زعفران ارسالی ، دقیق نبودن وزن محصول ).

برای مرجوع کردن محصول ابتدا با شماره تماسهای خانواده دارینا زعفران تماس بگیرید و پس از طرح شکایت خود و در صورت عدم توافق شما میتوانید محصول را به نزدیک ترین باجه پستی برده و از آنها بخواهید که یک پاکت حباب دار به شما تقدیم نمایند . درب محصول را با چسب محکم ببندید . سپس درون بسته گذاشته و برای ما ارسال نمائید ( خواهشمندیم از پست تقاضا کنید که دو فیشه ، رمز اینترنتی و… را برای بسته پستی لحاظ نکند ) .

۲- در صورتیکه سفارش خریدار و کالای ارسالی از سوی خانواده دارینا زعفران مغایرت داشته باشد می تواندی درخواست مرجوع کردن سفارش را بدهید ( مثلا شما   سرگل سفارش داده اید و محصول دسته در فاکتور شما ثبت و ارسال شده باشد ) .

۳- خانواده دارینا زعفران متعهد می شود که محصول ارسالی برای خریدار مطابق با سفارش وی بوده ، دقیق وزن کشی شده و در بسته بندی فلزی ارسال گردد .

۴- در صورتیکه خریدار در هنگام سفارش تعداد محصول را بیشتر از حد نیاز تعیین نماید و مبلغ آن را پرداخت کند ، خانواده دارنیا زعفران هیچ مسئولیتی ندارد .( تنها میتوانید با همکاران خانواده دارینا زعفران  تا حداکثر ۲۴ ساعت پس از ثبت سفارش تماس گرفته و درخواست کنید تا فاکتور شما اصلاح شود و الباقی وجه به حساب شما واریز گردد . مثلا فرد ۴٫۶ گرم سرگل میخواهد و به اشتباه ۹٫۲ گرم سفارش داده باشد ) .

۶- در صورتیکه خریدار اشتباها محصولی را سفارش دهد مسئولیت آن به عهده خود شخص می باشد (تنها میتوانید با همکاران خانواده دارینا زعفران  تا حداکثر ۲۴ ساعت پس از ثبت سفارش تماس گرفته و درخواست کنید تا فاکتور شما اصلاح شود و الباقی وجه به حساب شما واریز گردد .مثلا خریدار سرگل می خواهد و اشتباها دسته سفارش داده باشد ) .

۷- پس از مرجوع شدن محصول و تحویل آن به خانواده دارنیا زعفران ، وجه محصول نهایتا طی ۷۲ ساعت به حساب شخص خریدار واریز میگردد .

 

⚖ قوانین ارسال و انتشار نظرات :

۱- کاربر گرامی از به کار بردن الفاظ رکیک ، توهین به ادیان و قومیت های مختلف ، توهین به نژاد ها و رنگین پوستان ، مباحث مذهبی ، مباحث سیاسی ، مباحث فرهنگی ، تبلیغات خودداری نمایید .

۲- نظر ، انتقاد و یا پیشنهاد شما باید حتما مرتبط با محصول و یا خدمات خانواده دارینا زعفران باشد .

۳- متن خود را به زبان شیرین پارسی بنویسید و از درج فینگیلیش یا همان فارسی انگلیسی خودداری نمایید ( مثلا سلام ممنون محصول به دستم رسید را اینگونه درج نفرمایید :

slm. m30 mahsoul be dastam resid  )